Petr Nezhyba/ Adonnis - Novinky | Bandzone.cz

Petr Nezhyba/ Adonnis dance music-pop / Praha

Playlist kapely
0:00 / 0:00
  • ZTRÁCÍM TĚ, (Music: P. Nezhyba), 2023
    Nezařazeno
  • In the ghetto- cover/ (Music: M. Davis), 2021
    Nezařazeno
  • Stopy- cover/ (Music: J. Ledecký), 2021
    Nezařazeno
  • My Funny Valentine- cover/ (R. Rodgers, L. Hart), 2021
    Nezařazeno
  • Sacrifice- cover/ (E. John), 2018
    Nezařazeno
  • Co život dává- (Music, lyrics, arr.: O. Žatkuliak), 2017
    Nezařazeno
  • I met Madonna (Radio edit- 2017)/ *gift for Madonna*
    Nezařazeno
  • Wedding day-(Radio edit)-(Music, lyr.: P. Nezhyba),2013
    Nezařazeno
  • Sacrifice- cover/ (E. John), 2016
    Nezařazeno
  • I met Madonna (Radio edit- 2013)-(Music,lyr.: P. Nezhyba, Prague
    Nezařazeno
  • Otec a syn-(Radio edit)-(Music: Dj Feri, P. N., lyr.:P.N.),2012
    Nezařazeno
  • I met Madonna (Radio edit- 2014) – (Music, lyrics: P. Nezhyba),
    Nezařazeno

PRÁCE NA NOVÉM ALBU, PRAHA, 2018

(Upraveno: )

Stejnojmenné album podle show "Od nicoty ke hvězdám", 6- 2018, Praha.

Nová hudba a zvuky budou dalším překvapením pro posluchače.

---

Foto: A. Korovina, Praha, 3- 2018.

Elton John- SACRIFICE (cover by Petr Nezhyba- Adonnis)

(Upraveno: )

Music a. lyrics: E. John/ piano: I. Tatar, Prague, 2018, mastering: J. Rotter, Prague, 2018, photo by: fotorepo.cz, Prague, 2016.

https://www.youtube.com/watch?v=PXXYdnJg-54

Foto: fotorepo.cz, Praha, 2016.

 

 

ČAS V TVORBĚ (OD POČÁTKU PO DNEŠEK), PRAHA, 4- 2018

(Upraveno: )

A FOTO:

1. SOUTHERN FROZEN 2008, OLOMOUC, A. BALIK: Rozhodl jsem se nafotit kolekci, pro kterou mě inspirovaly projekty Sandry onoho desetiletí. Depresivní romantika a hledání důvodu pojmu Adonnis mě přinutily vytvořit kolekci, ne zcela mainstreamovou, ale nápaditou, tak jak pronesl fotograf. ČAS: slunce a světlo viditelné na fotografiích ukazuje čas. UKÁZKA: SVĚTLO, DÁLNOST KRAJE.

2.ULICE MÉ DLOUHÉ MINULOSTI, 2008, EXPECTANT, OLOMOUC: ČAS: všední kluk z moravské metropole konkurující Praze, v závanu žluté barvy přírody města. UKÁZKA: BARVA PŘÍRODY MĚSTA

***

B GRAFIKY:

1.PRO GAYE, 2005, PROSTĚJOV: ČAS GRAFIKY: Tvorba Sandry Cretu a skladatelů jejího týmu onoho desetiletí ve mně vyvolává depresivně romantické pocity. Časté grafiky a doplňkové obrázky připomínající funkcionalismus, (kostelík v dáli s kresbou slunce nereálné barvy). UKÁZKA:

MINIOBRÁZKY S KOSTELÍKY A KRAJEM

ČAS TEXTU: extravagantně časové a pohádkové vyjádření.

 

CELKOVÁ ADONNIS ČASOVOST A  INDIVIDUÁLNÍ ZNAČKA:

VYJÁDŘENÍ ČASU KRAJE, TYP VYJÁDŘENÍ ROČNÍHO OBDOBÍ, SLUNCE/ U ALB GRAFIK- ZÁVĚREČNÉ TIRÁŽE/ ČAS, ROČNÍ OBDOBÍ A VYJÁDŘENÍ KVĚTIN, KRAJE A SLUNCE.

***

C TEXTY GRAFIK:

VIZ. CELKOVÁ IMAGE ADONNIS POUŽITA U GRAFIK

***

D TEXTY SKLADEB:

1.ČAS ROČNÍHO OBDOBÍ:

ALBUM: V ŽIVOTĚ PŘIJDE OKAMŽIK, (PROSTĚJOV, 2001): PŘICHÁZÍ ZIMA, (2001, PROSTĚJOV)- zvláště refrén s bledými tóny vyjadřujícími dálný kraj, dokáží nastínit náladu písně, která nevinně spustila intro na konci alba, (nevinnými tóny), a vyřešila osud.

ALBUM JÁ A TY- POZDNÍ PODZIM, (2006, PROSTĚJOV)- romantická láska podzimního času se proměňuje v jiný čas- zimu/ vyjádření přírodních úkazů kraje grafikou i textem: UKÁZKA: použita slovní spojení: „dnes již/ dnes zhasíná…“

PŘICHÁZÍ ZIMA, (2006, PROSTĚJOV)- zvláště refrén s bledými tóny vyjadřujícími dálný kraj, dokáží nastínit náladu písně, která nevinně spustila intro na konci alba, (nevinnými tóny), a vyřešila osud.

UKÁZKA: použita slovní spojení: „dnes již/ dnes zhasíná…“

Píseň má stejnou podobu a charakter postavení se běhu celého alba do sentimentální roviny, příčemž stejný charakter zaujímá i v projektu z let dřívějších.

2. ČAS- VŠECHNA ALBA

3. PROPOJENÍ S MINULOSTÍ: MODERNÍ SVĚT (2005, PROSTĚJOV)- LŽEŠ- REF., kde procházím krajem, kde se kdysi něco stalo. UKÁZKA: „za rok, v tenhle den…“

STAR ON THE DANCEFLOOR (2006, PROSTĚJOV)- KDYŽ SE SVĚTLA ROZŽHNOU. Světla rozžíhají show (milostný román) a na závěr alba zhasínaji  (KDYŽ SE SVĚTLA ZHASNOU). UKÁZKA: „parket šílenců se zvedá s námi všemi k nebi/ a já si tiše utíkám do dáli a ty mi brečíš za zády!“

***

E GRAFIKY WEBU: X

***

F OBRAZ: X

***

G REKVIZITY, KULISY A KOSTÝMY: viz. níže

***

H HUDBA:

A PROTIHARMONIE:

1. STAR ON THE DANCEFLOOR, PROSTĚJOV, 2008:

1. KDYŽ SE SVĚTLA ROZŽHNOU, PROSTĚJOV, 2008- ČAS: protiharmonie intra

 

2. FUCKER, PRAHA, 2014:

1. FUCKER, PRAHA, 2014- ČAS: protiharmonie refrenu

2. GIRLS, PRAHA, 2014- ČAS: protiharmonie refrenu

3. ADONNIS, PRAHA, 2014- ČAS: protiharmonie

 

3. NZHBA, PRAHA, 2015:

1. INICIÁLY, PRAHA, 2015- ČAS: protiharmonie

2. ŠOUBYZNYS, PRAHA, 2015- ČAS: protiharmonie

 

4. OD NICOTY KE HVĚZDÁM, PRAHA, 2018: protiharmonie všech skladeb

 

B HRUBÁ ARANŽE INTRA: viz. INICIÁLY

 

C END- HRUBÁ ARANŽE S ČASOVÝM BASEM:

1. THE CONFESSIONS, PRAHA, 2011:

1. YOUR ADONNIS- TYPICKÉ: end s hrubou harmonií a odpadnutím basu

 

2. NZHBA, PRAHA, 2015:

1. YES!- TYPICKÉ: end s hrubou harmonií a odpadnutím basu

 

3. OD NICOTY KE HVĚZDÁM, PRAHA, 2018:

1. NEZNÁMÁ- TYPICKÉ: end s hrubou harmonií a odpadnutím basu

 

D  END- HRUBÁ ARANŽE S ROZEVŘENÍM BASU:

1. FUCKER, PRAHA, 2014:

1. MANIPULATED- TYPICKÉ: end s hrubou harmonií a rozevřením basu

 

2. NZHBA, PRAHA, 2015:

1. INICIÁLY- TYPICKÉ: end s hrubou harmonií a rozevřením basu

 

NEZNÁMÁ, (ALBUM: OD NICOTY KE HVĚZDÁM, PRAHA, 2018):

Druhou skladbu s harmonií, jež je mým životním snem-  opakující se linka meditativního charakteru se smutnými jazzovými akordy, zacházejícími až do harmonie specifičnosti, či klasiky. Připomínající vložku meditativní opakující se linky, co rázně přijde, zmedituje posluchače a odejde.Časovost příběhu linky je použita již v mnoha mých starších projektech, kdy jsem se jako mladý umělec  inspiroval především projektem Enigma.Časovost závěru, kde harmonie začíná měnit podobu, v některém typu těchto skladeb řídne, propojena basem, který časově mění celou harmonii, či vymizí a tím vytvoří neúplný časový harmonikcý závěr.

 

E MELODICKÁ LINKA- ROTACE:

1. OD NICOTY KE HVĚZDÁM, PRAHA, 2018: všechny písně. TYPICKÉ: protiharmonická rotující linka

***

I TRAILER:

***

J KLIP:

***

K PROJEKT VSAZEN DO PROJEKTU VĚTŠÍHO:

A HUDEBNÍ ALBUM:

 1. V ŽIVOTĚ PŘIJDE OKAMŽIM, PROSTĚJOV, 2001:

1.PŘICHÁZÍ ZIMA, PROSTĚJOV, 2001- změna ročního období..., vše je jiné..., lidé zahaleni v kožichách, ČAS: po předchozí písni alba nastává zastavení a zamrznutí. TYPICKÉ: zastavit dlouhou hudební linku alba před koncem.

 

2. NZHBA, PRAHA, 2015:

1. INICIÁLY, PRAHA, 2015- po 3písních ůvodu alba zasekne sentimentální hrubá aranže intra další písně běh alba a řeší problém, ČAS: viz. popis. TYPICKÉ: viz. popis

2. YES!, PRAHA, 2015- ČAS: po předchozí písni alba nastává zastavení a zamrznutí. TYPICKÉ: zastavit dlouhou hudební linku alba před koncem.

 

B VEŘEJNÁ PRODUKCE:

OD NICOTY KE HVĚZDÁM, PRAHA, 2018:

1. ME IN MUSART- viz. INICIÁLY

2. INICIÁLY: viz. INICIÁLY

3. OTEC A SYN, PRAHA, 2018- viz. opakující se linka

***

L LOGO: X

***

M GESTO: X

***

N CHOREOGRAFIE:

A VIDEOKLIPY:

1. PORNOADONNIS, PRAHA, 2013- stříhání rukou

2. SHOWBYZNYS, PRAHA, 2014- společné svíjení, ČAS: ikonická scéna

3. I MET MADONA, PRAHA, 2015- nasazování kornoutů na svatý obraz, ČAS: ikonická scéna

4. CO ŽIVOT DÁVÁ, PRAHA, 2017- ikonický záběr z kyvadla, ČAS: propojení minulosti, (drsné cesty k ůspěchu) a současného životního levelu

 

B VEŘEJNÁ PRODUKCE:

OD NICOTY KE HVĚZDÁM, PRAHA, 2018:

1. INICIÁLY, PRAHA, 2015- osudová láska a propad psychiky hrdiny, ČAS: časově náznakové pohyby a posuny hrdinů scény propojené s vyvíjející se melodickou linkou

***

O SCÉNA:

A KOSTÝMY:

SHOW I MET MADONNA, PRAHA, 2016: Adonnis image- klobouk, kudrnaté vlasy, sako, rukavice s ustřiženými konečky,...

 

B PROJEKCE:

1.KŘEST CD FUCKER, PRAHA, 2014:

1. IRONY, 2014, PRAHA- fialový křÍž na černém podkladě, choreografický symbol ukřižování/ ČAS: kombinace katolické barvy jemnosti s černým podkladem

2. PORNOADONNIS, 2014, PRAHA- ČAS: pohádkově oranžový nádech a překontrastovaný obraz

 

2.KŘEST KLIPU I MET MADONNA, PRAHA, 2016:

1. I MET MADONNA, PRAHA, 2015- ČAS: videoprojekce s ikonickými scénami proložená reálnou choreografií

 

3. SHOW- OD NICOTY KE HVĚZDÁM, PRAHA, 2018: 1. OTEC A SYN- láska otce a syna, v tomto projektu výraz nové lásky, jako opravdové životní kvality, ČAS: malebné prolínání dítěte a růže na projekci

 

C REKVIZITY: VIZ.: REKVIZITY

D KULISY: VIZ.: PROJEKCE

---

VYJÁDŘENÍ ČASU VŠECH PROJEKTŮ:

A FOTOGRAFIE: viz. záznam výše

 

B GRAFIKA:

1.BAREVNÉ POCiTY V DÁLKÁCH, PROSTĚJOV, 2002:

1.ŽNĚ U KONCE- feeling tepla a klima jihovýchodních zemí. TYPICKÉ: motivy zdejší kultury ve spojení se sluncem

MY LIFE IN ASIA, PROSTĚJOV, 2006:

-celé album vystihuje nedosažitelnou vzdálenost- daleké a nekonečně dlouhé pusté země. TYPICKÉ: byzantská architektura ve spojení se sluncem

ROKY NA UKRAJINĚ, PROSTĚJOV, 2007:

-opuštěný východ a zkrachovalá stavení. TYPICKÉ: vykreslení osamělosti kraje

MOJE TAJNÁ ZEM, PROSTĚJOV, 2006

-přírodní úkazy (u kreseb severských zemí- zamrzlý čas). TYPICKÉ: zamrzlá země

- zvláštní objekty v oné krajině= TYPICKÉ

 

C TEXTY:

1.GAY POVÍDKY: -část alba zaměřující se na dálný východ vystihuje nedosažitelnou vzdálenost- daleké a nekonečně dlouhé pusté země, uvěznění v ní. TYPICKÉ: zobrazení osamělosti

 

HUDBA:

A HUDEBNÍ ALBA:

1.MODERNÍ SVĚT, PROSTĚJOV, 2003:

LŽEŠ!- refrén s časovým textem, kdy se vracím do onoho kraje po letech. Propojeno s časovou harmonií akordů. TYPICKÉ: propojení obou celků- hudby i textu daným vyjádřením

2.JÁ A TY, PROSTĚJOV, 2006:

-skladby věnující se osamělému kraji a končícímu podzimu, vyjadřují čas a pozdní období roku. TYPICKÉ: vyjádření změny ročního období, (vyjádření slovním spojením: „něco se mění, …čas chládne). Propojeno s grafikami.

4.POLAR NIGHTS IN ONE LAND, PROSTĚJOV, 2008:

-barevnost a jinost alba odlišná od předchozích. Růžovomodrý nádech obalu alba a časté zobrazování grafik s bílými hvězdami na tmavším podkladě, připomínají polární záři. Text mluví o čase dnes a kdysi= TYPICKÉ

5.MY RANDB FOR YOU, PRAHA, 2009:

- osamělost a texty mluvící o dnešní době, ale též seriálu etap. TYPICKÉ: slovní vyjádření „serial story“

6. NOVOU KÁRU, PRAHA, 2014:

-časový bas a harmonie v bridge spojena s textem pojednávajícím o čase dnes a kdysi. TYPICKÉ: vyjádření: „tam, kde jsem kdysi na kytaru hrál“

 

SPECIÁLNÍ:

A HUDBA PROPOJENA S OBDOBÍM ZAMĚSTNÁNÍ INTERPRETA NA ŽELEZNICI (PKP):

1.PKP, PRAHA, 2014: deštivé , ale i horké dni na kolejích znázorňují posmutnělou a nostalgickou techniku PKP, (staré sloupy trolejového vedení, dálný prázdný kraj…). TYPICKÉ: nostalgie a zvláštnost tvarů

2.SUPERSTAR CZ, PRAHA, 2014:

- v Krakově dotvářím harmonii stále se opakující kytary, hrající časově a neustále se v písni vracející jako deus ex machina. TYPICKÉ: časová harmonie vracejícího se nástroje

3. FUCKER PROJEKT JAKO CELEK, PRAHA, 2014:

-promofoto, výroby kostýmů, písně, grafiky- vytvářené v osamělosti, na Praze Stodůlky. TYPICKÉ: kostýmy a rekvizitiy budící osamělost a zároveň extravaganci. Přírodní motivy (části okrajové městské části- keře, pole…)

4. KŘEST KLIPU „I MET MADONNA“ A ZÁTIŠÍ REKVIZIT, PRAHA, 2016:

-teplý měsíc a osamělost mezi rekvizitami a talismany jevištní techniky. TYPICKÉ: láska k jevištní technice