Lenny Wokenshock - Blog | Bandzone.cz
Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. V pořádku Další informace

Lenny Wokenshock Muž / Bechyně

Skladby v přehrávači

Pro přehrávání skladeb je třeba zapnutý javascript, flash plugin verze 9 nebo HTML5 kompatibilní browser.

Playlist je prázdný :(

Fanoušek Lenny Wokenshock si do osobního playlistu zatím nepřidal žádné skladby.


Blog

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18202224262830 31 32 33 34

Nejlepší píseň od Beatles?

Upraveno:

Pro mě určitě ano! Od té doby, co jsem ji poprvé slyšel, ji žádná jiná nepřekonala, a to má mnoho zdatných konkurentů...

Jedná se o Lennonovu skladbu I Want You (She's So Heavy) z posledního studiového alba Abbey Road z roku 1969, které považuji za naprostý vrchol tvorby této hudební legendy.

Melodická basa, prolínající se kytary, hřmotné bicí a fantastický zvuk Hammondů ve spojení s měnícími se rytmy a závěrečnou gradací, to vše podpořené Lennonovým zpěvem - toť vrchol alba Abbey Road!

Youtube Video mW6G3nh5S3IYoutube Video mW6G3nh5S3I

informace o The Beatles

11. kapitola, která by měla objasnit většinu předchozích podivností...

Upraveno:

ZE ZÁPISNÍKU JEDNOHO BOHA

(Prní kapitolu naleznete na patnáctém listu blogu.)

Kapitola XI

            To, že jsme na náměstí usnuli, jsme nepoznali ani podle much, které obsadily naše mastná těla a začaly se jimi živit, ani podle páru ptáků, který si vybudoval v Řepkinsnově řepě hnízdo, ale až podle dvou neforemných tlusťochů napěchovaných do něčeho, co se asi mělo podobat uniformám. Šťouchali do nás tyčemi a strašně vychylovali. Pořád ukazovali na naše kozy a plácali cosi v tom smyslu, že je mít nesmíme. Když to pochopil i Nervák, okamžitě se zvedl a svůj rozmrzelý rozespalý obličej vyměnil za výhružnou grimasu podpořenou divokým poskakováním, čímž chtěl dvěma uniformovaným pašíkům taktně naznačit, že na kozy sáhnou jen přes jeho mrtvolu. V momentě, kdy se shýbl pro svůj kyj, začalo být oběma potížistům jasné, že by nešlo o Nervákovu mrtvolu, ale o mrtvoly jejich, a tak ten bystřejší zapískal na prsty, patrně z důvodu přivolání posily. Na tu jsme však nečekali a dali se na zběsilý útěk městem.

            Zběsilé útěky už jsme měli poměrně nacvičené. Při tomto jsme se ovšem museli vyhýbat značnému množství vypasených pralidí. Nervák je sebevědomě rozrážel, Horváth se je snažil vyděsit pohledem šílence, já s Řepkinsem jsme přirozeně volili slalomový způsob běhu. S kozami na řemíncích to ale mělo mnohá úskalí. Pouze díky tomu, že utíkat před někým s postavou zápasníka sumo není příliš náročné, jsme všechny nastalé šmodrchanice brali víceméně s úsměvem.  

            Když jsme se dostali nahoru nad město, kde na nás čekali zadýchaní Nervák a Horváth, velmi nás bolela břicha od křečovitého smíchu způsobeného komicky anabazickým slalomovým během s kozami na řemíncích. Po našich pronásledovatelích ani památky. Pohlédli jsme tedy naposled na město a řekli si, že sem už vícekrát nevkročíme. Spolkli jsme sliny, které se nám v nadměrném množství vytvořily při vzpomínce na tu mastnou a slanou baštu a vyrazili kolem města tak, abychom se napojili na náš severní směr, který nás měl zavést domů.

 *

             Bezstarostně si obcházíme město s klidným vědomím, že tady nahoře už nám žádné nebezpečí od té podivné civilizace tam dole nehrozí, když tu se náhle oblaka před námi modře rozzáří. Oněmělí úžasem sledujeme ten hypnotický výjev, který svou intenzitu stále stupňuje. Potom se všechna ta záře zhmotní do jednoho zářivě modrého bodu.

            „Mě už nic nemůže překvapit.“, říkám si, ale přesto očekávám něco tak banálního jako třeba kulový blesk. Zářivě modrý objekt se kupodivu přibližuje k nám. Stále se zvětšuje a jeho jas nás oslňuje natolik, že si musíme krýt oči nataženou rukou. Asi dvacet metrů před námi se ve zhruba stejné výšce zastaví a postupně tlumí svou oslnivou zář. Je naprosto tichý, krajinou se nesou pouze taktak slyšitelné jemné basové vibrace.

            Když modrá koule nepatrně ztmavne, pomalu se jakoby rozevře a my vidíme v jejím nitru krásnou vysokou blonďatou bytost s láskyplným výrazem ve tváři a poněkud nestandardními proporcemi. Všechny obavy nás náhle opustí a zaplaví nás pocit nevýslovného klidu.

            „Zdravím vás, poutníci. Jmenuji se Kenadin Verichon a spolu s mými druhy jsem přišel z hvězdných dálek hlubokého vesmíru.“ Myslím, že s námi mluvil telepaticky, a to s každým v jeho přirozeném jazyku, všichni moji pravěcí přátelé totiž vypadali, že rozumí.

            „Právě jste byli vyhnáni z města Aromogamodos. Toto město před dávnými věky vzniklo díky našemu zásahu do Vaší primitivní společnosti. Váš druh má ovšem značné sklony k postupnému velmi dekadentnímu úpadku v případě, že se mu do rukou dostane vyspělá technika a následné pohodlí s jejím využitím související. Dnešní den byl pro nás poslední kapkou naší trpělivosti s městem Aromogamodos. Vraťte se domů a za žádných okolností se neohlížejte nazpět. Své štěstí naleznete ve svém jednoduchém životě ve vaší primitivní osadě.“

            Pak se modrá koule opět uzavřela a za oslnivého jasu se vrátila zpět do oblak.

 *

             „Mno, asi ví o čem mluví.“, řekl jsem jako bych vůbec nebyl rozhozen tím podivuhodným setkáním a vykročil na sever. Mí přátelé pokývali a dali se za mnou. Celou dobu jsem ale stěží držel směr, jak jsem byl zahloubán do hluboké pravdy slov Kenadina Verichona, kterou jsem mohl v plné výši zhodnotit snad jen já, účastník dekadence dvacátého – ohromná rána zpoza našich zad mě náhle srazila na kolena. Řepkins vysoce vyjekl a vzal nohy na ramena – díky tlakové vlně téměř doslova. Nervák stál na místě a drbal se na hlavě. Horváth se ohlédl.

            Když Řepkins zmizel za horizontem a Nervák si do hlavy vydrbal lysinu, opatrně jsem se podíval na Horvátha. Stál bez hnutí otočen na město Aromogamodos, jež halil temně purpurový opar. Nehýbal se. V jeho tváři stále přetrvával vyjevený výraz, kterému dominovaly extrémně vyvalené oči a téměř vykloubená spodní čelist.

            Přistoupil jsem k němu, poplácal ho po zádech, chytl kolem ramen a povídám, že je to za námi a že musíme jít dál, abychom dohnali splašeného Řepkinse. Horváth ale nereagoval. Byl dokonale ztuhlý. To už k němu přišel i Nervák aby mu uštědřil probírací facku. Horváth se však ani nehnul, jako by jeho nohy prorostly se zemí. To nás trochu zarazilo, a tak jsem mu zkusmo přiložil prsty ke krční tepně – nic. Horváth se zdál být dokonale zkamenělým.

            Chvíli jsem urputně přemýšlel, co s nemobilním Horváthem učinit, ale nenapadlo mě žádné jiné řešení, než to nejjednodušší. A tak jsme Horvátha nechali stát na místě, coby věčný monument zírající na zvrhlé město Aromogamodos, nebo spíše na purpurově zářící údolí, které po něm zbylo. Zatlačil jsem slzu zpět do oka, Nervák si odfrkl a tiše jsme vyrazili hledat Řepkinse.

 ***

Všem maturantům

Po dlouhé době mi zase funguje počítač, za což vděčím Džindrákovi, a tak, než dokončím další díl Ze zápisníku jednoho boha, sem přidám pár věcí pro právě odmaturované maturanty.

První píseň je od ošklivce Alice Coopera a nese příznačný název - School's Out.

Návod k použití: Pusťte na plný koule a pařte!

Youtube Video 5A8aTgdMwIkYoutube Video 5A8aTgdMwIk

Druhou píseň hraje Karel Kryl a jmenuje se Zkouška dospělosti.

Návod k použití: Hlasitost klidně ponechte. Sedněte si a zamyslete se!

Youtube Video Hx0UtU-o0fUYoutube Video Hx0UtU-o0fU

informace o Alice Cooperovi

web Karla Kryla

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18202224262830 31 32 33 34