Pavel Doležal - el. kytara - zvukotvůrce, zpěv
Lukáš Michna - zpěv
Vojtěch Kabelka - klávesy
Jan Doležal - bicí, perkuse - rytmotvůrce, klarinet
Víťa Šnévajs - el. kytara
Lešek Řezáč - foukací harmoniky
Pohlaví: mužské
Věkové rozmezí: 32 let
Váha: 603 kg
Počet členů: 2-8
Bydliště: Dyjskosvratecký úval (Břeclav-Poštorná-Valtice-Mikulov-Klentnice-Přibice-Brno)
Kontakt:
viactrix +420 731 342 513 - viactrix@gmail.com
"Překvapila mne vaše muzika - v tom, jak je barevná, křehká, říkající si o obraz." M. Huvar
Hudební formace Jenprotendnešnídenband vznikla 16. 7. 2006, kdy poprvé vystoupila v rámci 2. mezinárodního sochařského sympozia v kounickém klášteře Rosa Coeli. Již od prvopočátku v kapele působí Jan Doležal (bicí), Lukáš Michna (zpěv), Pavel Doležal (elektrická kytara), Robin Lefner (viola), Martin Ferkovič (akustická kytara), Vojtěch Kabelka (syntezátor) a Lešek Řezáč (foukací harmoniky). Na bázi prvotních motivů kytaristy a textaře Pavla Doležala pak tato sestava skladbám vtiskla současné aranžmá. To je výrazně ovlivněno moravskou melodikou a harmonizací, určováno psychedelickým cítěním až tranceovým pojetím skladeb.
Pilířem skladeb jsou zvukomalebné plochy kytaristy Pavla Doležala, grafika a malíře, který svými netradičními harmonickými postupy barví skladby do podmanivých nálad. Výrazně expresivní projev bubeníka Jana Doležala vyvolal pozornost dalších hudebních těles, ve kterých příležitostně hostuje (Hradišťan, Tomáš Kočko Orchestr aj.). Osobitost kapely určují dráždivě emotivní vokály Lukáše Michny, semifinalisty soutěže Česko hledá SuperStar II a Česko Slovenská SuperStar a svěřence hlasového pedagoga prof. Eduarda Klezly. Nadžánrovost hudby Jenprotendnešnídenbandu podtrhuje invenční klávesista Vojtěch Kabelka, kterého mj. zná široké publikum jako alternujícího baskytaristu -123min či DJ Fishe DnB scény. Melodické linky obohacuje odkojenec houslového mága prof. Krobota Robin Lefner, v současnosti student hry na violu Evangelické konzervatoře v Olomouci. V kapele však hraje také na elektrický kvintol, housle či mandolínu. Martin Ferkovič svou nenápadnou, leč inteligentní hrou na akustickou kytaru doplňuje harmonickou i rytmickou strukturu a zvukovou celistvost završuje Lešek Řezáč, známý mezižánrovými experimenty s africkými hudebními nástroji v rámci dalších hudebních projektů.
Z mnoha koncertů na tuzemských pódiích lze vzpomenout zajímavé lokace jako brněnský Antropos, interiéry i exteriéry mikulovského zámku, ekologickou farmu Lampl v Sedleci či přírodní amfiteátr v Kurdějově.
"Pavel není kytarista. Pavel je malíř a on jak maluje, tak hraje." P. Dvořák
"Sofistikované bicí plné pejorativních paradigmatů, nahlížené prizmatem perverzní prvoplánovitosti." V. Šujan