Hele. Mam napad. Dej to na placku a ja ti na to udělam obal. Co ty na to?
Múžeš si ty ceda pak třeba prodavat. Ja bych si ho koupil. Fakt. Mě se to líbí moc.
Pro přidání příspěku se prosím přihlašte.
Hele. Mam napad. Dej to na placku a ja ti na to udělam obal. Co ty na to?
Múžeš si ty ceda pak třeba prodavat. Ja bych si ho koupil. Fakt. Mě se to líbí moc.
Dědova milenka - je po textové stránce vůbec nejvejš ze všech novinek - neuvěřitelně empatický, až bych ti tvých 27 neznat tě nevěřil... Hudba skvělá, vysoko cenim sólo - vzpoměl jsem přitom na přítele Paca...
Bárbí - je perfektní! Za žlutej zpěvník 1000 bodů. Za všechno ostatní počet kvantitativně srovnatelný z výší shodku národního hospodářství. Pan X ať se vrátí do lidušky - takhle to má vypadat.
...a nakonec EMO - nikdy bych neřek že emo může být taková sranda. A že se o dětech s patkama dá napsat tak našlapaná písnička s hitovým potenciálem. Tohle se musí do toho světa prostě už dostat. Ať už se tam doplouží smutným krokem, nebo potápějící se ponorkou. Ponorka Kapitána Ema na to prostě MÁ.
Takže sečteno: první 3 jsou solidní průměr, druhý 3 jsou absolutní TOP a jít tímhle směrem by neměla být chyba. (Když koukám na to co jsem napsal vypadá to že ASVB nemám rád, ale to není pravda - jsou to fajn chlápci a zpívá jim to slušně. Jen je Bobrodav právě setřel jak zpocený okno)
Měj se a piš!
Ahoj HoWzíku, tak co ti na to říct... Snad jen že jsi se tentokrát opravdu vytáhnul. Novinky jsem slyšel včera večer u Matěje v B. na baru a zanechalo to ve mě hluboký dojem. Vezmu Tvé autorské věci postupně (na starý rock'n'rolly odborník nejsem - netroufám si)
Domina - výbornej text, dobře znějící kytary a velmi zajmavá atmosféra - a ty bicí tam nakonec vůbec nejsou špatný. Je to blízko dokonalosti, jen na rozdíl od pana HNZKy vůbec necením dodatek od ASVB. Vůbec to tam nesedí a ten přechod z refrénu je zbytečně tvrdej. Na druhou stranu by to mohlo fungovat jako Domina II. a nebylo by to vůbec špatně. Rapovaná pasáž je vyjímečně zdařilá!
Vzrušený - text za 1, atmosféra z toho teče. Co se týká hudby, kytara je zbytečně nesebevědomě utopená, zasloužila by víc místa. Fór s ASVB tentokrát zabíjí!
Karlova pomsta - super text (ano bál bych se, aby si ho nepůjčil jeden ze "X"anterů"), basa šlape pěkně, hlasovej efekt pod sólem by se dal klidně ještě víc přehnat , ale jinak písnička je to velmi solidní...
pozoruhodný je i náznak slavné melodie.
Dědova milenka je skutečně textovou akrobacií, její souvislost se Vzrušeným je zřejmá, je však o poznání naléhavější. Z hudebního hlediska oceňuji tklivé flamencové hady, kteří gradují až v šestnáctinovou kadenci.
Zajímalo by mě, zda skladba Bárbí nějak reaguje na v Arše uvedené představení Tiger Lillies „Zde jsem člověkem“, kde se obdobně konfrontuje přirozená živočišnost „s antiseptickou ideologií moderní tělesné kultury“. Spíše bych řekl, že je to reakce vlastní a nezávislá, na věci zjevné. Hiphopové názvuky, rytmus, frázování, vybroušený text. Doufám, že si to „nevypůjčí“ jistý umělec s hodně „x“ ve jméně. Pomohl by si.
No a Rudočerná ponorka kapitána Ema je vyloženě hitovka na konec. Líbivá je jak melodie, tak závěrečné sólo, nevidím v tom ale problém, neb co by si taky jiného zasloužil takovýto epesní text. Tak volume doprava, ať žije smutná zábava!
kytarový sjezd v závěru.
Co se týče „Greatballs of fire“, pominu-li, jak jsem si toto provedení pletl nad ránem s originálem, musím ocenit autentický zvuk kytary, i její špinavé zkreslení v sóle. Jen bych jej možná trochu stáhnul, když už se zpívá. Trochu mi také chybí ony čtyři rány na konci, ale to je spíš síla zvyku.
Vzrušený je první z písní, která geneticky spadá do tematického okruhu, který bych výpůjčkou od jedné kapely nazval „pudová záležitost“. Nemilosrdnou obsahovou obnaženost doplňuje jazyková vytříbenost (náležité tvary přechodníků) a suverénní práce voicebandu. Zvlášť závěr patří mezi počiny, o kterých se bude hovořit (mimo jiné je zde porušena fonetická zákonitost, která praví, že tóny tvoří jen samohlásky).
Že život a svět kolem nás a v nás není jen o slabostech, ale také o rázných činech, odvaze a charakteru, připomíná Karlova pomsta. Temný vod klín a další motivy ukazují, že invenční propojení poetiky Maye a Máje nemusí být liché. Vše přitom příjemně uhání jak pacifický expres,
Nenechav se ošálit loňským datem v záhlaví jsem se jal vstřebávat očekávané novinky. S povděkem jsem přijal přiložený komentář, který sice ne vše objasňuje, ale přeci jen představuje nápovědu, jak skladby číst. Souhrnně musím ocenit žánrovou a inspirační rozmanitost, která nepůsobí roztříštěně, neb většinu písní spojuje příbuzná nálada a příznačné teskně humorné ladění. Těší mě, že váš soubor má stále co říci, aby taky neměl, když spolupracuje s tak renomovanými básníky i dalšími umělci slova, tónu, úderu a šumu. Pár poznámek konkrétně:
u Dominy se mi líbí pregnantnost a srozumitelnost, její odvrácenou stránkou je asi menší dramatičnost mluveného slova (ve srovnání s předchozí verzí). Outro (nebo jak to nazvat) je krásné, rád slyším že Athopic schisofrenic voiceband je stále ve formě.
Svíce zmíněné na konci hezky navazují na zvuk zapalovače a sirek (?) v následujícím I dont need no doctor. Celkově intimní pojetí písni velmi sluší stejně jako zmíněné zvukové doplňky. Zvlášť působivý je k nevíře dlouhý
Nezbývá než souhlasit. Vše nej šeptám do ucha k dnešnímu svátku.
Nevím co říct. Je to geniální směsice heavymetalu, skvělého textu, Zdeňka Underhilla a trochy roztomilé infantility. A už vim co řeknu Agátě až ji potkám. Děkuju uctivě za písničku!
Mě nejvíc baví ten vlasáč ve fialovym (růžovym) saku. Je tam asi dvakrát za celou dobu - vždycky sám v záběru. A ať si lámu hlavu jak chci, nemůžu přijít na to proč tam je...
Hele a všim jsem si že Jonášovi už uši zase povyrostly. Jest-li by se s tim nemělo něco dělat?
Kuju... nezřetelnost zpěvu, je daná špatnou prací s eq. Mouchy to má no....jo....nějak mne při poslechu MT napadá, že pan P má asi dost rád XIII století....