Robin - Kytara, zpěv anglicky
Radek - kytara, zpěv česky
Jirka - basa, zpěv česky
Kuba - bicí, trumpeta
Kontakt na kapelu : krycinazev@email.cz ICQ na Jerzoida:-D :247450071
Projekt Krycí název vznikl jako realizování středoškolských tužeb spolužáků Radka a Robina hrát punk rock.
Robin dříve s punk rockem flirtoval, kdy s kámošem Tomíkem Delongem založili post punk experimental alien metalcore rock skupinu Blink 182. Toho léta spolu naskládali oba hodně materiálu. Tom se stěhoval do Kalifornie, kde si budoval osmipodlažní rodinou kadibudku a tak bylo třeba naskládat materiál, většinou železobenové pilíře a kusy y-tongu, aby vůbec měl z čeho stavět. Po hudební stránce v té době vzniklo asi 20 skladeb, ale kvůli prudké hádce o tom jestli použít na vstupní dveře akrylatovou směs kosodelných čolků, nebo inkogruenčeně nezajimavou, ale o to lákavější cihlovou perořezbu, byl Robin ze skupiny odejmut a tak zásluhy na těchto písních jsou dodnes přičítány jeho nástupci Markovi Hoppusovi.
Na druhou stranu Radkovi se dařilo mnohem líp. Dodnes jej historikové pokládají za otce moderního punk rocku. Když v evropě zuřila druhá světová válka, Radek tehdy obyvatel austrelské Sydney, potkal šťastnou náhodou v létě 1941 Derycka Whibleyho. Radek dodnes s potutelným úsměvem na rtech vzpomíná, jak si tenkrát šel na pláž tradičně koupit půl kila mražených uzených rybích kolen, když ho kdosi předběhl. Rozhněván na předbíhače, pustil se do něj Radek s nevídanou prudkostí, ale neuvědomil si, že když se pustil, ztratil tím pod nohama pevnou zem. Po chvilce letu konečně dopadl, minul svůj Whibleyovský cíl a namísto toho porazil opodál stojícího lovce klíšťat, který se právě chystal dokázat davu lidí pod ním, že s trochou umu, lze plavat na betonu a nejen neutopit se, ale také se se dokonce ani nenalokat vody. Když se dal Radek do kupy a následně uvědomivší si svou chybu, opustil tvar kupy a opět se zformoval do pevných tvarů člověka, všiml si Whibleyho, okusujíc značně rozmažená rybí kolena, jak se mu bez skrupulí směje do tváře. Vydal se za ním s úmyslem si to vyříkat jako chlap s koalou, ale v půlce cesty si to rozmyslel a přece jen zvolil taktitu chlapa s medvědem baribalem. Po krátké debatě kdy Radek v Deryckovi poznal nejen dalšího milovníka rybích kolen s dušeným artyčkoem a vepřových křidýlek, ale také člověka, se kterým sdílí naprosto identické hudbní vize. Bez dlouhých okolů prozradím, že tehdy, před stánkem na mražená rybí kolena a tulení nehty položili Radek a Deryck základy punk rocku, tak jak ho známe dnes. Původně hrál Radek na loutnu a Deryck na triangl, ale později oba přešli na kytary. Radek vzpomíná jak Deryck tehdy prohlásil, že triagl je na něj příliš těžký nástroj a vyžaduje vytříbenou techniku prstů, kterou on nemá a tak zkusí (nepokrytě se opičíc po Radkovi) nějaký strunný nástroj. A tak vznikl dvoučlenný punk rockový projekt, který podle období vzniku pojmenovali původně Summer 1941, pozdějí Summer 41 a po Radkově odchodu, kdy se chtěl věnovat i jiným projektům ho Deryck (který zatím přibral pár jiných hudebníků) přejmenoval na Sum 41, pod kterýmšto jméném působí a vystupují dodnes. Rád bych podotknul, že i když se to dneska málo ví, Radek tehdy o původním létě '41 kompletně sám napsal a zkomponoval skladby, které pak Deryck zákeřně prezentoval na albu All Killer No Filler, bez toho, aby jakkoliv zmínil autorství Radkovo.
Bubeník Kuba, v Paraguajských loutkařských kruzích znám spíš pod přiléhavou přezdívkou Klaudius se od svých ranný let učil bicím někdy i 20 minut denně. Velmi brzy ovládl snad všechny bicí techniky a když dosáhl věku 10 let, konečně přešel čas pro pořízení první opravdové bicí soupravy. Kuba tak nahradil mámin hrnec na zavařovaní za šroťák, tátův barel na skladování prasečích oháněk za kotel a přechody za sestřiny mísy na výrobu Absinthu. Činely přišli až později a Kuba tak mohl napilno trénovat nejen samotné hraní, ale také celkový dojem z hraní. Tvrdě před zrcadle dlouhé hodiny cvičil pózy a obličeje, které by trefně doplnili jeho hraní. Když se ve 12 rozhodoval co dál dělat, Krycí název pro něho byla jasná volba. Radek mu poslal první rannou ukázku písně 1. kapelní ( tehdy ještě bez zpěvu, za to se 7 kytarovýma linkama ) a Kuba se po poslechu okamžitě zapálil pro hraní punk rocku. Když byl po dvou letech propuštěn s popáleninového centra motolské nemocnice, jako první věc zavolal Robinovi a ptal se, jeslti je stále ještě volné místo v Krycím názvu. Když slyšel jo, jeho zápal se vrátil ale tentokrát je třeba poděkovat bystrému chodci panu Jiřímu Ch. který včas Kubovi vytrhl sirky z ruky. Kuba se stal plnohodnotným členem Krycího názvu, který i přes svůj nízký věk podává stabilně výborné výkony a na jehož adresu denně chodí chvála a smekání virtuálními hloubouky od největších bubeníků dnešní doby. Pro příklad Joey Jordan, Mike Terranova, Boby Jabloczombeck, Nicholas P.J Barkeron, HeavenHammer a v neposlední řadě Samuel L. Jackson.
Basák Jirka začínal s basou v New Yorku a společně s Paulem Stanleym hrál v kapele Rainbow, kterou později přejmenovali na Wicked Lester. Po několika letech "jakože" hraní se kapela kvůli zbavila všech členů krom Jířiho a Paula. Je třeba podotknout, že Jiří ve skupině nepoužíval své pravé jméno, ale když byl jednou na rovníkové sahaře rybařit napadla ho přezdívka Gene Simmons, kterou začal okamžitě používat a jeho pravé jméno bylo prakticky zapomenuto. Během krátké doby k sobě přizvali také výborného bubeníka Petera Crisse a společně hráli v novém složení. V roce 1973 nabírají dalšího člena jimž byl Ace Frehley a přejmenovávají se z Wicked Lester na kapelu KISS ( Původní název MISS se nelíbil Jířímu - Gene Simmonsovi, který si prosadil název KISS) Tímto pro Jiřího začíná život nabírat obrátek kapela KISS se během pár let jednou z nejslavnějších kapel na světě. Její podiová show je naprosto pohlcující. KISS jsou na vrcholu… V roce 1980 však přichází zvrat a společně s Peterem Crissem se Jiří vydává do boje proti názorům Ace a Paula ohledně ponožek jenž smí nosit do papučí, které nosí v kapelním autobuse. Po prudké hádce, kdy Peter vmetl Acemu do tváře právdu o tom, že i přes bavlněné ponožky mu prostě smrdí levá noha začali v kapele rozpory. Peter a Jiří svůj boj prohrají a jsou nuceni kapelu opustit. Peter oznámí, že s kapely odchází a bude se věnovat své vlastní kariéře…za to o Jiřím se nikde neobjeví ani zmínka… Památka na smradlavou levou nohu Ace Freyhleyho ho poznamenala natolik, že nechtěl být již nadále spojován se skupinou KISS. Pod masku démona přichází nový Gene Simmons a Jiří mizí tajně v propadlišti hudebních dějin… přichází i přes veškerou snahu o všechen svůj autorský materiál, o nespočetné davy dívek a fanynek a v neposlední řadě o těžce vydobytou slávu a místo v rockovém nebi. Nový Gene Simmons, který v kapele působí dodnes s chutí Jiřího popřel a využil masky k rozšíření názoru že to ON stál za založením KISS… Nutno podotknou, že kapela i manažerský tým KISS nikdy i přes pochybnosti fans nepřiznala, že Jiří byl původním nositelem masky Demona a zakladatelem skupiny jako takové.
16.1.2009 jsme měli první, řekněme veřejné vystoupení a naše snažení bylo odměněno solidní odezvou publika. Není ovšem jisté, zda to bylo kvalitou našeho vystoupení nebo značným ovíněním publika (slavily se narozeniny).
Momentálně je cílem vypilovat doposud vzniklé skladby a jít do studia !
To Get Her
This is a story about me
about my troubeles, about my love.
If you recognize yourself in there
than you know the pain.
Cause this isn´t happy song,
this isn´t love song,
this is just my way to tell you,
how much you hurt me and
that even though I miss you.
Your face is fading out
our love´s long gone
but it feel like we end it tonight.
When you left me again
who will understand, who
could see your point of view.
Now it might seems like my world has fallen apart,
now it might seem that the sun isn´t shining so bright,
but that´s not me, that´s not how I deal with things like this,
at least not anymore, we both know I have practise.
Your face is fading out
and am so down I cant even think about,
how you left me again
who will understand, who
could see your point of view.
Your point of view.
But I must carry on, pople say that time can heal these things,
that he can make you forget, but what if I don´t want to.
Your face is fading out,
but now I know, that choice I made was right.
you left me here again and now I see,
that we weren´t meant to be
Your face is fading out but now i know,
that choice I made was right.
you left me here again and now I see,
we weren´t meant to be.
Together
We weren´t meant to be.
Together