Sestava jaro 2022:
Filip Fil Husák zpěv, perkuse
Ada Barbu zpěv
Petr Palec Veselý klávesy
James Rudy Mbloonk, basa
Honza Rosák tenorsax
Ondra Řehůřek bicí
Petr Ševčík kytara, vokál
Sestava jaro 2019:
Filip Fil Husák zpěv, perkuse
Ada Barbu zpěv
Petr Palec Veselý klávesy
Jakub Kuba Ticháček, basa
Honza Rosák tenorsax
Ondra Řehůřek bicí
Petr Ševčík kytara, vokál
Vladimír Doležel, zpěv, vokál, j.h.
Sestava prosinec 2018 :
Filip Fil Husák zpěv, perkuse
Ada Barbu zpěv
Petr Palec Veselý klávesy
Petr Kosman Janalík, basa
Honza Rosák tenorsax
Maruška Krajčová trombón
Ondra Řehůřek bicí
Petr Ševčík kytara, vokál
Vladimír Doležel, zpěv, vokál, j.h.
Sestava jaro 2018 :
Filip Fil Husák zpěv, perkuse
Ada Barbu zpěv
Petr Palec Veselý klávesy
Vladimír Laďa Doležel zpěv, basa
Honza Rosák tenorsax
Maruška Krajčová trombón
Ondra Řehůřek bicí
Petr Ševčík kytara, vokál
Sestava zima 2018 :
Filip Fil Husák zpěv, perkuse
Petr Palec Veselý klávesy
Vladimír Laďa Doležel zpěv, basa
Honza Rosák tenorsax
Maruška Krajčová trombón
Ondra Řehůřek bicí
Petr Ševčík kytara, vokál
Sestava zima 2015 :
Martina van der Bárta zpěv
Filip Fil Husák zpěv, perkuse
Petr Palec Veselý klávesy
Vladimír Laďa Doležel zpěv, basa
Ondra Řehůřek bicí
Petr Ševčík kytara
Sestava jaro 2014 :
Filip Fil Husák zpěv, perkuse
Petr Palec Veselý klávesy
Vladimír Laďa Doležel zpěv, basa
Ondra Řehůřek bicí
Petr Peters Ševčík kytara
Honza Rosák tenorsaxofon
jako milí hosté:
Jana Ševčíková zpěv, vokál
Sestava léto 2013 :
Filip Fil Husák zpěv, perkuse
Petr Palec Veselý klávesy
Vladimír Laďa Doležel zpěv, basa
Ondr Řehůřek bicí
Petr Peters Ševčík vokály, kytara
Honza Rosák tenorsaxofon
Lukáš Odstrčil trumpeta
jako milí hosté:
Jan Divoký pozoun
Jana Ševčíková zpěv, vokál
Sestava od říjen 2012 :
Alla Mrázková zpěv
Filip Fil Husák zpěv, perkuse
Petr Palec Veselý klávesy
Vladimír Laďa Doležel zpěv, basa
Ondr Řehůřek bicí
Petr Peters Ševčík vokály, kytara
Honza Rosák tenorsaxofon
Lukáš Odstrčil trumpeta
Honza Majkí Majkus perkuse
Stejně tak, jako planeta v jedné nedaleké galaxii, se začala kapela REGGAY formovat asi před třinácti lety. Tento proces, však narozdíl od planetárního vývoje, probíhal pouze v mysli jednoho ze členů. Toto je jediný rozdíl mezi zmiňovanou planetou a kapelou Reggay. Veškeré další znaky vývoje jsou velmi podobné. V té dávné prvopočáteční době bylo slovo reggae absolutně neznámou záležitostí. Občas se objevovaly matoucí skutečnosti, jak tento styl zní a taky to, že zakladatelem je Jiří Krampol se singlem Královské regé.
Málokterý muzikant se ve městě Zlín, což je obdobou Jamajského Trench townu, dokázal vyhnout pokusům o založení kapely Reggay. Slavný jazzový aranžér a skladatel Karel Ptáček toho nebyl vyjímkou. S geniálním bicmenem "Pichoňem"(přezdívku získal protože se ve velmi raném věku líbal s ženou) měla kapela našlapnuto k tíženému cíly. Kapela ve složení Karel Ptáček, Petr Veselý, Kateřina Sulovská, Pichoň a Fil zhudebňující básně pana Žáčka, vyznívala velmi netradičně, což bylo zárukou úspěchu. Avšak neschopnost dohrát jedinou skladbu bez přerušení až do konce, byla nemalou překážkou a tato formace se rozpadá.
Další etapy pokusů o trvalejší složení se zúčastnily Bronislas Neradil a Petr Hanuš. Bicí opět Pichoň, klávesy Petr Veselý, perkuse a zpěv Fil. Geniální kytara, basa a vokály potomků věhlasné kapely Šufunky gang táhly Reggay spíše k popovějšímu vzhledu reggae. To Však vzhledem ke kvalitě hudby nebylo zas tak velkou překážkou.
V průběhu předchozí etapy se začíná objevovat nový basák Vladislav Doležel. Nastupuje i nový bicman, který Filovi špatně rozumněl při telefonickém kontaktu a vlivem špatného signálu pochopil, že kapela má hrát punk. Měl také zvláštní způsob vytrvalostního tréninku, který trval až osm hodin a deset piv. Pro Bamboo klub, kde kapela zkoušela, byl velkým přínosem avšak pro Reggay nikoli.
Pomalu se blížíme do finále a začínají se objevovat jména jako Roman Halašta a Petr Halašta. Geniální zvukař se svým neomylným sluchem dodává svým kytarovým výkonem hudbě další rozměr, bicí šlapou jako hodinky nebo spíš hodinky šlapou jako bicí. S kytaristou Romanem se opět z důvodu nedostatku času můžeme rozloučit. S vynikajicím bicmanem, který umí ovlivnit čas nikoli. To Dává základ k současnému složení kapely Reggay. Nesmím však zapomenout na krátkou leč intenzivní účast kytaristy, zpěváka a písničkáře Martina Wicherka. Tento vzácný člověk, ezoterik, mistr meditace se svými gejzíry a famozním hlasem Jamese Blunta kapelu naprosto ochromil, tudíš kapela Reggay vůbec nemohla zkoušet. Na krátkou dobu odchází také basák Laďa z důvodu snahy se naučit tančit Salsu.
Odchod mistra Wicherka vysřídal příchod nového kytaristy Petra ševčíka. Jeho disciplinovanost a geniální sólíčka byla jasným znamením k uzavření kapitoly o vývoji formování kapely Reggay. Laďa se svou basou se vrací, bicí Petra Halašty šlapou dál, klapky Petra Veselého pumpují od prvopočátku stále až do nyní, nová kytara Petra Ševčíka zní a zní, perkuse Fila už sice nezní, ovšem jeho neuvěřitelný hlas se nese prostorem stále dál...