5.6.2002
Tato avantgardní výsypka na poli orchestrálního grindu se zformovala v nuzné čtvrti
slavonické periférie kolem roku 1997 ,tehdy ještě jako letmý úlet několika konzervatori-
stů.Žádné ambice ,žádná perspektiva do budoucna ,zato pevná vůle ,spousta elánu a
chuť do práce přetrvávající z dob éry komunismu.
Po několika rošádách na postech se sestava ustálila. Za bicí artilerií se nastálo usadil
tlučmistr Platz, hnací motor a základní estrádní prvek živých vystoupení. Z funkce
osvětlovače a hlídače se k mikrofonu svým animálním rykotem vypracoval charismatický
Šterba a z původně nezapnuté el.kytary se k drhnutí basových drátů dostává Kope-
čný. Již funkční kytary se ujímá Vágner. Vznikají nesmrtelné opusy jako "HOVĚZÍ ČÍ
VEPŘOVÝ" a "D.K. DŘEVAKUS", jenž byl uloupen z tvůrčí dílny noisového marastu
SAMUEL ZLÝ PIJAN. Kapela se vyhýbá nabídkám nadnárodních vydavatelských gigantu
a demosnímek "NA PĚT TÝDNŮ DO ETIOPSKÉHO SIROTČINCE JAKO DOBROVOLNÍK"
upadá v zapomnění ( nutno dodat, že jsou v dnešní době vedeny spory, zda tento
klenot albových archívů vůbec někdy existoval ). DECIMÁLKA na čas přerušuje činnost
a vytrácí se ze světa hudby. Pouze Goldman zaníceně pracuje na bočním projektu
HYPER MAMMAS KILL, kde mu sekunduje Kohack, který se součastně s novým pseudo-
nymem "Holátko Josef" stává nedílnou součástí časopisu Kajman. Kebab se angažuje
v hnutí straight edge, přestává jíst maso, pít a kouřit. Black metalem omámený Im si
odpykává trest za vypálení vlakové zastávky v Peči, kterou si zjevně nedopatřením
spletl s církevním svatostánkem. Po delší odmlce se brusný kvartet vrací zpět na podia
a hlukový kolovrátek se opět rozjíždí. Živá vystoupení jsou zpestřena go-go tanečnicí
Kabikem, koncertní prezentace nabírá nových rozměrů díky používání nelidských vnitřno-
stí a krve prasopsů. Ansámbl více tíhne k industriálnímu frézování, začíná spolupracovat
s Františkem Janečkem a do studia si zve jeho KROKY. Zaznamenat můžeme i melodické
linky v náruživém kvikotu otylého Štěrby, přezdívaného fanynkami "Eros Ramazzotti".
Přišla další vlna akutně otravných hitů. Písni "ZASEDÁNÍ MĚSTSKÉHO ZASTUPITELSTVA
V KULTUTNÍM KLUBU" se dostává dokonce několikero zpracování. Náklepovka "OHANBÍ"
se objevuje na tributní desce Heleny Vonráčkové a konečně překopávka, která zůstane
navždy v játrech všech dívek a převrtaných chlapců"NEBUDU UŽ NA TEBE NIKDY ZLEJ"
s autorské kuchyně popového válce PESTALOZZI.
Satanžel, množství bujarých večírků spojených s alkoholem a jinými návykovými látkami,
kdy v ložích těchto nadprůměrně nenadaných instrumentalistů končily tuny zdravotně
závadných obdivovatelek, způsobuje ztrátu energie a invenci dále tvořit. Goldman se
svými kumpány opět stagnuje.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BESTIE SI HOVÍ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!