Igy Pyroman - Blog | Bandzone.cz
Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. V pořádku Další informace

Igy Pyroman Muž, 32 let / Děčín(Janov)

Playlist je prázdný :(

Fanoušek Igy Pyroman si do osobního playlistu zatím nepřidal žádné skladby.


Blog

Výsledky Golf

PAMPELIŠKOVÝ TURNAJ  2,5,2009

 

III. Společná HCP 37 - 54

Pořadí

Jméno

Klub

Reg. č.

HCP

Kolo 1

Skóre

HCP po

1

HNÍZDIL Pavel

KHGCS

0700341

 54

53 / ---

 53

 37

2

ŠVÁCHA Karel

GCLIC

0580213

 46

39 / 113

 39

 43

3

PECHOVÁ Bohuslava

KHGCS

0700176

 38

39 / 105

 39

 35,5

 

 


SEVER GOLF TOUR 16,5,2009

 

III. Společná HCP 37 - 54

Pořadí

Jméno

Klub

Reg. č.

HCP

Kolo 1

Skóre

HCP po

1

HÁJEK Josef

KHGCS

0700251

44

36 / ---

36

44

2

HNÍZDIL Pavel

KHGCS

0700341

37

32 / ---

32

37

3

BERGMANNOVÁ Hana

KHGCS

0700067

37

31 / ---

31

37

 

 

ČESKÉ DRÁHY OPEN 30,5,2009

 

III. Společná HCP 37 - 54

Pořadí

Jméno

Klub

Reg. č.

HCP

Kolo 1

Skóre

HCP po

1

ŠVÁCHA Karel

GCLIC

0580213

43

47 / 102

47

34,0

2

HYKŠOVÁ Hana

KHGCS

0700207

41

30 / 121

30

41

3

HNÍZDIL Pavel

KHGCS

0700341

37

29 / ---

29

37

Čeští golfisté a amatérský status

Golf je jedním z posledních sportů, v němž existuje striktní rozdělení na amatérské a profesionální hráče. Zdálo by se, že je jen otázkou času, kdy tento anachronismus zanikne. Jenže pozor! Téměř 95 procent národních asociací, jejichž řídícím orgánem je Royal & Ancient, si podle aktuálních informací zrušení amatérského statusu nepřeje. Drtivá většina zemí Evropy, Afriky, Asie, Pacifiku a obou Amerik chce, aby golf i nadále zůstal rozdělen na golf profesionální a amatérský. Jediné, co by se v Pravidlech amatérského statusu mohlo od roku 2012 změnit, jsou ceny za hole-in-one. Předpokládá se, že budou z pravidel zcela vyňaty a že hráči budou moci za zahrání „esa“ přijmout jakkoliv hodnotnou cenu, aniž by riskovali ztrátu amatérského statusu. Nicméně - amatéři podle všeho i po 1. lednu 2012 nebudou moci hrát o peněžní výhry a dál zůstane omezena hodnota věcných cen, které mohou v turnaji přijmout, hranicí 500 liber. Jak jsme na tom s dodržováním Pravidel amatérského statusu doma v Čechách? Aktuální seznam hráčů s odebraným amatérským statutem obsahuje sedm jmen. Čtyři mužská a tři ženská. U každého jména je uvedeno pravidlo, které dotyčný hráč či hráčka porušili, a tudíž přišli o amatérský status. Vesměs šlo o případy z druhé poloviny a závěru loňské golfové sezóny. Komise pro amatérský status ČGF čtyřikrát trestala za porušení pravidla 3-2b, dvakrát za porušení pravidla 3-2a a jednou za porušení pravidla 5-1. Co se za těmito čísly skrývá? Pravidlo 3-2a omezuje hodnotu výher, které amatérský hráč smí přijmout v turnaji, hranicí 500 liber či ekvivalentu v jiné měně, v našem případě v korunách. Dva hráči vloni prokazatelně přijali věcné ceny v hodnotách vyšších. Pravidlo 3-2b se týká cen za hole-in-one. Také pro ně platí omezení hodnoty do maximálně 500 liber. Čtyři hráči vloni přijali ceny v hodnotách řádově mnohem vyšších, a to např. i luxusní automobil. Konečně pravidlo 5-1 zakazuje amatérskému hráči (kromě případů povolených pravidly 5-2 a 5-3) přijímat platbu či jinou kompenzaci za lekce golfu. Jeden hráč vloni toto pravidlo porušil a ztratil amatérský status. Hráč, který ztratí amatérský status, nemůže v čekací lhůtě startovat v oficiálních amatérských turnajích. Může však golf dál hrát, např. s rodinou či přáteli. Požádá-li písemně Komisi pro amatérský status ČGF o vrácení amatérského statusu, komise mu v souladu s pravidlem 9-2 předepíše čekací lhůtu, která obvykle činí jeden kalendářní rok od data posledního porušení pravidel.

4kolka

Čtyřkolka je malé motorové vozidlo obdobné motocyklu se čtyřmi koly (umístěnými na dvou nápravách a ve dvou stopách, jako u automobilu). Je určena pro jízdu v terénu, kde má díky menším rozměrům a hmotnosti lepší průchodnost než terénní automobil, a oproti terénnímu motocyklu je méně náročná na jezdce a umožňuje přepravu nevelkého nákladu, např. nářadí. Proto je vhodná např. pro dřevorubce, či jiné lesní pracovníky. Běžný je přední a zadní nosič, existují i verze s valníkem. Za čtyřkolkou je také možné tahat přívěs (obvykle pomocí běžného tažného zařízení v provedení „koule“, jaké se u automobilů používá pro tažení přívěsů o hmotnosti do 3,5 t). Čtyřkolka má pohon buď zadních nebo všech čtyř kol. Protože je určena do terénu, postrádá často diferenciál (pro lepší průchod terénem, a navíc to snižuje výrobní náklady a poruchovost). Existují i větší valníkové verze se 6 koly (2 zadní nápravy). Čtyřkolka pro práci a pro jízdu v terénu bývá vybavena i navijákem. Přestože je čtyřkolka vyvinuta a určena pro jízdu v terénu, často se díky módní vlně objevuje i na silnici, pro kterou je naprosto nevhodná – zejména absence diferenciálu neumožňuje běžný a bezpečný průjezd zatáček. Na silnici čtyřkolka spojuje nevýhody motocyklu (vystavení jezdce nepřízni počasí, malá pasivní bezpečnost (ochrana jezdce při nehodě) a malá užitná hodnota) s nevýhodami osobního automobilu (dvě stopy, nemožnost předjet kolonu stojících automobilů). Kromě práce je čtyřkolka v terénu užívána i k zábavě. Využívají ji i někteří motocyklisté, kteří jsou (např. po nehodě na motocyklu) odkázáni na invalidní vozík. Vyrábějí se též dětské čtyřkolky, zpravidla na bateriový pohon a o rychlosti chůze nebo až kolem 15 km/h. Podle českých pravidel silničního provozu však i tato vozidla jsou motorovými vozidly a na pozemních komunikacích včetně účelových smí být provozovány pouze za zákonem stanovených podmínek (registrace vozidla, řidič s řidičským oprávněním). Podle přílohy českého zákona č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, patří čtyřkolky o hmotnosti v nenaloženém stavu do 400 kg (nebo do 550 kg u nákladní čtyřkolky) a maximálním výkonu motoru do 15 kW mezi vozidla kategorie L (motorová vozidla zpravidla s méně než čtyřmi koly), a to do skupiny motorových tříkolek. Čtyřkolky o vyšší hmotnosti nebo vyšším výkonu patří do kategorie osobních nebo nákladních automobilů (M, N). Ve slangovém označení se pojem „čtyřkolka“ používá i pro označení osobních automobilů s pohonem všech čtyř kol (4x4, 4WD).