Alternativní skupina Rozpínání mysli pochází z Rýmařova a její základní sestava byla:
Panky - kytara, baskytara, perkuse, hlas
Mrkes - kytara, baskytara, perkuse, flétna, hlas
Bedla - hlas, flétna
Jimmi - bicí, perkuse
V raných fázích se ve skupině mihla např. Dodo na pozici zpěvačky, na jednotlivých koncertech či nahrávkách si se skupinou jako hosté jednorázově zahráli např. Staňa Č., Šimon, Patrik K., Pavel Koudelka (Z kopce, Dunaj, Boo), bubeník krnovské skupiny Játro U...
Skupina po sobě zanechala kazety:
Žaludeční šťávy - Střez se svázat fantazii (nedokončená studiová nahrávka, 1990)
Rozpínání mysli - Live 91 (1991)
Mikolas' Toys / Rozpínání müsli (Ble!, 1992)
Rozpínání mysli - Starý fláky živě (Ble!, 1993)
Skupina absolvovala koncerty např. v Rýmařově (I. a II. Pignik), Opavě, Ostravě, Přerově, Olomouci, Krnově, Zábřehu na Moravě, Lukavici u Mohelnice, Libavé, Žerotíně u Olomouce...
Ke spřízněným kapelám patřily:
Hynkovy zámky (Olomouc)
Morbidní Růženka (Rýmařov)
Zabloudil (Přerov)
Sklep (Hrabová)
Kapesní atlas obojživelníků a plazů (Mohelnice)
V koupelně je břitva (Ostrava)
Zožer mesiac v lufte (Prievidza)
ad.
Více o skupině viz v bio.
Počátky rýmařovské alternativní skupiny Rozpínání mysli sahají do roku 1989, kdy spolu hudebně začínají spolupracovat Panky a Mrkes. V následujícím roce se duo rozrůstá o zpěvačku Bedlu (později Hynkovy zámky, Zabloudil ad.) a trio působí pod názvem Žaludeční šťávy (koncerty v Dubicku a Libavé), aby se o rok později v doplněné sestavě o bubeníka Jimmiho a s rozšířeným repertoárem vrátili k původnímu názvu. Z tohoto období pochází živé nahrávky později připravené pod názvem "Starý fláky živě" (1993) pro slovenský label Ble!, které však již oficiálně nevycházejí, a samizdatová kazeta "Live 91" (1991).
Rok 1992 znamenal v tvorbě skupiny znatelný předěl, ke kterému se již nějaký čas schylovalo - od většinou temných a zadumaných písní s jasnou hudební formou přechází k volné, abstraktní a často improvizované tvorbě, inspirované především kytarovým noise, ale i mnoha dalšími vlivy. Toto období zachycuje kazeta - split s havířovskými Mikolas' Toys, která roku 1992 vychází u slovenského DIY labelu Ble!. Toto období také charakterizuje drobná změna v názvu skupiny: Rozpínání müsli.
Dalším vývojem však skupina postupně ustupuje z hlukových pozic, aby pozvolna vstupovala do proudu objevování a naslouchání samotného (samotnému) zvuku: hudební vyjadřování, nebo spíše naslouchání se děje za pomocí zvuků a artefaktů tiše výmluvné přírody. Hraje se tedy za pomocí stébel trávy, vody, kamenů, větví apod., občas kombinované s klasickými nástroji. Přichází objevování světové etnické hudby, vnitřního světa a především Výzvy, již lze skrze svobodnou tvorbu a otevírání se samotné existenci veškerenstva čím dál více tušit a jíž se v takovéto tvorbě naslouchá. Toto období jakési "meditativní" či "ambientní psychedelie" do jisté míry zaznamenává nahrávka Pankyho improvizace.
Hudební úsilí slupiny se však pomalu rozplývá a namísto hudebního sebevyjadřování nadchází údobí hledání duchovního rozměru lidského bytí. Skupina pozvolna ke konci roku 1992 ukončuje svoji hudební činnost a někteří její členové nacházejí své místo v jiných hudebních souborech (Hynkovy zámky, Potěchhadech, Adadžives Marahalas, Zabloudil...) nebo namísto toho či spolu s tím v různých duchovních proudech. Skupina již poté nikdy neobnovila svoji činnost.